به گزارش پایگاه خبری آرمان گیلان، صادقی خاطرنشان کرد: هدف و استراتژی این شرکت در اجرای طرح افزایش تاب آوری؛ بازسازی شبکه های مستعمل و خسارت دیده از بحران حادث شده گذشته و همچنین تقویت، نوسازی و بهسازی شبکه و تاسیسات شرکت در سطح استان گیلان است.
وی افزود : با توجه به دستورالعمل های مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در صنعت آب و برق مبنی بر شناسایی و پایش مستمر تهدیدات طبیعی حوزه صنعت آب و برق، بررسی الگو ها و روش های متنوع هم افزایی به منظور کاهش آسیب پذیری و تسهیل مدیریت بحران از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت : مقاوم سازی شبکه های توزیع، ارتقای قابلیت اطمینان شبکه، انجام تعمیرات پیشگیرانه با هدف ارتقای تاب آوری، بهره گیری از ظرفیت و توان فنی نیروی انسانی شرکت در راستای گسترش تعمیرات و کاهش هزینه ها از مهمترین آثار و اهداف طرح ارتقاء تاب آوری است.
وی در همین راستا اجرای تمرین و مانور آموزشی جهت راهبری و مدیریت اکیپ ها در شرایط سخت و بحرانی و تعریف یک ساختار مناسب از برآورد خرید تجهیزات تا انجام تعمیرات را از دیگر مزایای این طرح جهادی دانست.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بیان داشت : از ابتدای سال تاکنون طی ۸۶ مرحله از اجرای طرح تاب آوری و با فعالیت ۲۶۲ اکیپ اجرایی به ظرفیت ۱۳۸۷ نفر ساعت روی قریب به ۱۰۰ کیلومتر از فیدرهای فشار متوسط، عملیات جهادی ارتقای تاب آوری شبکه صورت پذیرفته است.
صادقی تاکید کرد : تمامی مراحل طرح تاب آوری شبکه های توزیع با تجمیع اکیپ های عملیاتی و بکارگیری کلیه امکانات موجود در شرکت انجام می پذیرد و با اجرای طرح فوق از ابتدای سال تاکنون ۶۳ فیدر فشار متوسط با صرف اعتباری معادل ۲۲۴۵۹ میلیون ریال تعمیر و بهسازی شده است .
وی گفت: اجرای این قبیل فعالیت ها نشان دهنده اهمیت تامین برق پایدار برای مشترکین است و کارکنان توزیع برق گیلان با آمادگی کامل برای دستیابی به هدف غایی شرکت یعنی جلب رضایتمندی مردم و پاسخگویی هرچه بهتر به مشترکین تلاش می کنند.