به گزارش پایگاه خبری آرمان گیلان، پنجشنبه ۸ شهریورماه ، نشست هم اندیشی با مدیران دفاتر پیشخوان منتخب سطح استان به منظور بررسی عملکرد و اتخاذ تصمیمات لازم با هدف بهبود فرایندها و ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات به مردم با حضور #محمدحسین_هوشنگی مدیر کل پست گیلان برگزار شد.
مدیرکل پست گیلان در این نشست به تشریح اهمیت نقش دفاتر بخش خصوصی در تسهیل گری ارائه خدمات پرداخت و با تاکید بر هم افزایی و همسویی دفاتر پیشخوان برای شناسایی بازارهای جدید و افزایش ترافیک اظهار داشت : رابطه همکاری دوسویه نباید دستخوش رفتارهای غیر حرفه ای شود لذا رعایت اصول درآمدی و عمل به ضوابط پستی می بایست در دستور کار مدیران دفاتر پیشخوان قرار گیرد.
وی همچنین ثبت اطلاعات کامل هویتی مشتریان در سامانه جامع قبول شرکت ملی پست ، پرهیز از هرگونه حادث شدن بی ترتیبی در فرایندهای اجرایی و ارائه خدمات ویژه برای جذب بازارهای جدید را خواستار شد.
مدیرکل پست گیلان در ادامه تفکیک مرسولات و رهسپاری آن از مبدا دفاتر پیشخوان پرترافیک را از برنامه های آتی پست گیلان برشمرد و اضافه کرد : با ایجاد این سازوکار علاوه بر افزایش سرعت سیر مرسولات شاخص های کیفی نیز رشد چشمگیری خواهند داشت .
گفتنی است در پایان این جلسه ، مدیر کل پست گیلان به سوالات مدیران دفاتر بخش خصوصی در حوزه پست و خدمات پستی پاسخ گفت.